Friday, 15 June 2012

tabah haDap! duGaan

waduh u all aku sedih sangat ari nim.. baru2 nim aku chat mcj fb dgn 'si dia'
aku bertanye bila dy nk kawen..uhhh mmg aku excited gler nk tahu,dy pom g tau kuarge pmpuan 2 nk uat sblom pose..huh aku kate lg cpt lg baguh an3...tp......
knpe dy masih simpan hati dy tuk aku..aku x suke lar..benci,BENCI,BENCI
huhu aku benci sbb aku x maooo taruh harapan lg..
aWop cukup lar sy x sngup lg,x sngup,x sngup awak x napok,awak x rase nape yang saya rase
saya x mau dh nangiss lg.. saya dh relakan awop dgn dy..bende dh jd xleh wt napew dh pom..
awak dgn idop awak saya dgn idop saya..
walaupom sakit mane pom sy cube tuk lupekan awop
bia kan yang lepas menjadi kenangan..


u all aku akan menjadi seorang yang kuat
yeahhh aku buleh..


~~meski hati terluka aku akan tetap tersenyum~~

Friday, 1 June 2012

Hai you aLL..
rindu tak,rindu tak??huhu,sory lah cik D lame x update status
al maklum lah dah bz lorhhh
sekarang cik D dh bgelar mahasiswi kat sebuah kolej
huhhhhhhhh letih jugak lah bergelar seorang student nim,tp demi mase depan katekan
okkk nim gmbar kenangan cikD dgn kawan2 kt kolej

opsssss yeah ,,befriend cik D pom ad  same2dgn cik D sape lg an kalu bukan ain
dy always dgn cik D



huhhhhh berepa mggu nim cik D ad claz menari,,aduhsssss letih lorh
x sangke larh cik D buleh menari..wahhhhhh

nim pulak on the way k klaz menari sempat lg b'gambar huh budax2 nim mcm2 hal lorhh


owkey u alll next time ad mse cikD update status lg yerr
bye2!!


                                                               ~LOve u All~~
                                                             muahahahahaha~~